Tuesday, 26 February 2013

Gift

Dzis dostalem od Slawka prezent na 30te urodziny. Byl to pierwszy bak od jego XS'y przeciety na pol i potraktowany kilkumiesiecznym pobytem na balkonie. Obrazek namalowal Wiktor. Tak wiec prezent jest wspolny i jest zajebisty. 1000 razy powiedziec dzieki to za malo. Wszystkim zycze takich przyjaciol. Bedzie wisial na onorowym miejscu !!



Further II

Legendary rider on legendary bike

Sunday, 24 February 2013

Inks


Rat rod


Banned flat tracker

This beauty isn’t a show bike from the 70s: it’s the actual factory ‘Red Line’-framed 750 cc Triumph ridden by AMA Flat Track star Don Castro. The psychedelic streamlined bodywork came from a sponsor called The Fiberglas Works; it was outlawed by the AMA for violating the anti-slipstreaming rules after just one outing, at the 1972 San Jose Half Mile.


Sunia & suk






Trails



Cool design



Variety stuff








How to handle with winter



Friday, 22 February 2013

!



BMW


Bikes with Character, Characters with Bikes

PRL BMX Euro Trip

Ponizej pelnometrazowy filmik ekipy PRL z ich wycieczki po Europie. Pozostaje gratulowac im szczescia ze filmowiec nie nawalil. Nie da sie ukryc, ze wizja wycieczki po Europie jest bardziej kuszaca niz krecenie paru durniow na motorach w szarej polskiej scenerii.


Social D - live at guitar center

Dzial kulturalny naszego bloga wkracza do akcji. Ponizej zapis koncertu Social D w Guitar Center. Calosc poprzeplatana malymi wywiadami z Mike'm. A teraz juz bez dretwego srania. Nie bez powodu jest to moja ulubiona kapela. Graja jak diably, zero lipy, zero gownianego brzmienia "bo to na zywo". Stare kawalki a brzmia zupelnie inaczej. 30 lat na scenie i ciagle kopia dupe !! Do tego chyba nie raz juz wspominalem ze Mike Ness jest wkrecony w Kustom Kulture. Zatem delektujcie sie. Przed wami 50 minut dobrego grania !